شخصی سازی برنامه آزمون در نیمسال دوم کنکور
دکتر علیرضا افشار
بهتر نیست برای همچنین اعجوبه هایی با برنامه ریزی فشرده و بیشتر و متناسب تر با سطح تسلط و توانشان ، دروس را زودتر جمع کنیم تا دوران جمع بندی او طولانی تر بشه ؟
تصور کن اگر برای این بنده خدا فقط با برنامه آزمون پیش بریم برخی فصل های مهم دروس مختلف که در پایان هر کتاب پایه و پیش١و٢ قرار دارند (مثل مسایل ژنتیک جمعیت و محلول از شیمی٣ ) و پایان پیش دو (مثل انتگرال و الکتروشیمی و . ) که سخت هستند چقدر کم دوره میشن و تا ازمون تنها یک دور کامل درس ها را جمع کنه ، چقدر طول میکشه و کش پیدا کرده تا خرداد
از طرفی همه می دونیم که برنامه ازمون ها سطح متوسطی در نظر میگیرن و هدف شان اینه که همه قسمت های هر کتاب را در برنامه بذارم ، اما اگر کسی در درسی مثل شیمی فوق العاده ضعیف بود و در ترم اول درصدهای جالبی کسب نکرده ، آیا منطقی هست با شروع نیمسال دوم آزمون ها از بهمن با تبعیت از برنامه ای مشترک خودش با غول بی شاخ و دمی مثل اسید و باز خودش درگیر کنه ؟؟!!!
بنظرن کسی که الان در شیمی زیر ٢٠ درصد داره ، و راضی هست در کنکور بخواد ۵٠ بزنه ، باید چه قسمت هایی را اولویت بده و بخوانه ؟
به نظرت کسی که در ریاضی کار خاصی نکرده و ابتدایی ترین مباحث را هم لنگ میزنه ،باید از برنامه مشتق و کاربرد مشتق نیمه دوم سال آزمونش تبعیت کنه ؟
آیا این مباحث پیش نیازهای زیادی از تابع ، روابط مثلثاتی، حد و پوستگی و . نمیخوان ؟؟!!!
حالا قانع شدی .
بنظرت بهتر نیست برنامه هامون از الان تا کنکور بومی سازی کنیم ؟
برنامه ریزی کنکور ۹۹ با علیرضا افشار
برنامه ,ها ,، ,های ,کنکور ,پیش ,برنامه ریزی ,نیمسال دوم ,از برنامه ,که در ,آزمون ها
درباره این سایت